Over Administratiekantoor Midek

Administratiekantoor MIDEK heeft zich gespecialiseerd in administraties van startende ondernemers, ZZP’ers, freelancers, éénmanszaken, vennootschappen onder firma (VOF) en de kleinere BV’s.

Administratie

Administratiekantoor MIDEK is een onderneming met oog voor detail waar het uw administratie betreft.

Met kennis van zaken door jarenlange ervaring in de accountancy bieden wij u de prijs-kwaliteitsverhouding die bij u past. 

Uw administratieve vragen en problemen zijn bij administratiekantoor MIDEK in professionele handen.

altijd Up-to-date en inzicht

Het goed voeren van een administratie is tijdrovend en voor veel ondernemers is het slechts een bijzaak. Niet voor ons, het is onze kernactiviteit en meteen ook onze sterke kant.

Wij zorgen ervoor dat uw administratie altijd bij is en een goed inzicht geeft in uw financiële situatie. Hierdoor geven wij een meerwaarde aan uw administratie en aan uw onderneming.

Miriam Kusters Dekkers

Administratiekantoor Midek is opgericht door Miriam Kusters Dekkers. 

Al vanaf 1989 is ze actief, eerst als assistent-accountant en daarna als opdrachtleider bij accountantskantoor Baker Tilly Berk. Daar heeft ze de benodigde ervaring opgedaan in de samenstel- en controlepraktijk om te kunnen starten als zelfstandige. 

MIDEK ondersteunt van boekhouding tot administratie, van klein tot groot. Zij is gecertificeerd om de software van Exact online te gebruiken.